http://www.pinkpoppy.lv

sestdiena, 2011. gada 26. novembris

Mana anti-wish liste

Šoreiz par kaut ko mazāk nopietnu - dāvanām :)

Arī Latvijā pamazām ienāk amerikāņu tradīcija - veidot savas Ziemassvētku dāvanu wish listes (lasīt - vēlmju sarakstus). Es neesmu šīs tradīcijas upuris, tāpēc joka pēc sagriezīšu visu kājām gaisā un izveidošu savu anti-wish listi jeb sarakstu ar lietām, ko noteikti man nedāvināt. Šis saraksts gan laikam būs diezgan bezjēdzīgs, jo cilvēki, kas mani apdāvina, t.i. tuvinieki, diezgan labi pārzina manu gaumi. Tomēr humora pēc - kāpēc ne? :)


Mana Ziemassvētku dāvanu anti-wish liste:

  1. Šlāgermūzikas izlase;
  2. Miesaskrāsas vai šampanieša krāsas veļa;
  3. Dekoratīvi un nepraktiski nieciņi (jo man nav padomju laiku sekcijas, aiz kuras novietot putekļu krājējus);
  4. Virtuves piederumi (kaut arī ļoti jaukas, praktiskas un vajadzīgas lietas, tomēr svētkos mīlu saņemt romantiskākas dāvanas; bet jebkurā citā dienā - lūdzu!);
  5. Avon kosmētika;
  6. Alkohols;
  7. Kafija, melnā tēja, zaļā tēja, paciņu tējas;
  8. Smaržīgās sveces;
  9. Gaisa atsvaidzinātāji;
  10. Akcijas zeķubikses no Rimi vai Drogām;
  11. Zelta rotalslietas;
  12. Plastmasas bižutērija;
  13. Kaut kas ekstrēms - lēciens ar izpletni, gumiju (ticiet man - es nebūšu patīkami pārsteigta);
  14. Mājdzīvnieks;
  15. Ēdamlietas, kuru sastāvā ir piena produkti (arī sūkalu pulveris, starp citu);
  16. Antikvāri priekšmeti (ja vien tie nav ģimenes mantojums, es tos nevēlos savās mājās);
  17. Svečturis (viena no populārākajām dāvanām - secinājums aplūkojot savu skapi);
  18. Apdrukāti krekliņi, spilveni, krūzes u.tml. (fotogrāfijām ir jābūt albumā vai pie sienas);
  19. Kaut kas no veikala "Viss par 1 ls" (labāk uzdāvini man smaidu :) );
  20. Vannas bumbas.

Vai Tu jau izveidoji savu anti-wish listi? :)

4 komentāri:

  1. Saraksta nav, bet ir šīs ir lietas, kuras man nepatīk saņemt ne dz/d, ne v/d, ne kur nu vēl Ziemassvētkos: šampūni, ziepes, dezodoranti, "mačalkas" u.c. mazgāšanās līdzekļi un higiēnas preces. Nekad nesaprotu, ko cilvēki domā, šito visu dāvinot - vai tiešām es esmu tik nekopta vai smirdu?!? Jā, un vēl man nepatīk veikalos nopērkamie "dāvanu komplekti". Kas var būt vēl bezpersoniskāks! Tikko iedomājos arī kalendārus.. nepatīk.

    AtbildētDzēst
  2. jebkuras dāvanas atķeksīša pēc nav jaukas, bet visumā - no šī visa man nu pavisam negribētos atsvaidzinātājus (kas tie tādi ir vispār?), mājdzīvniekus un svečturus. Bet vispār - es vienmēr lūdzu cilvēkus nākt bez dāvanām vai arī ar kaut ko ēdamu/dzeramu. Ar laiku cilvēki pieņem šos noteikumus labprāt un visi ir priecīgi. Ziemassvētki un dāvanas? Tas ir jauki, bet akurāt Ziemassvētkos bez tā var labi iztikt - ar to domāju pieaugušos.

    AtbildētDzēst
  3. Un ko tad drīkst dāvināt pēc tāda saraksta, ka šķiet, nekas vairs nav atlicis??? :D

    Katrā ziņā, man Ziemassvētkos ir prieks par katru dāvanu, kaut vai tā nepatīk...
    Smaržas, manuprāt, ir dāvana par kuru katrs priecājas... (Ja vien nopirktas pareizās vai vismaz tādas, kuras balansē uz "patīk" robežas.) (Nekādā gadījumā Dzintara smaržas – Stratēģi utt.) ;D
    Tagad veido listi, ko gribētu saņemt savādāk Z-svētkos vēl bez dāvanām paliksi! ;)

    AtbildētDzēst
  4. Kā jau teicu, apdāvina mani tikai mani tuvākie cilvēki, kas pārzina manu gaumi :) Tā kā wish liste nebūs vajadzīga :) Un tomēr ir tik daudz lietu, kuras man patiktu saņemt (sarakstiņš ar 20 nevēlamām lietām ir tīrais sīkums). Ja es veidotu wish listi, tad tur noteikti būtu vairāk kā 100 lietas :)

    AtbildētDzēst