http://www.pinkpoppy.lv

pirmdiena, 2011. gada 9. maijs

Konkursa rezultāti!

Vispirms jau mūsu kolektīva vārda gribam pateikt lielu Paldies visām māmiņām, kuras atbildēja uz šo jautājumu. Nav viegli – apstāties, padomāt un izdomāt, kāpēc esi laba mamma, bet jūs to izdarījāt! Un mums ir prieks, ka jūs pašas apzināties to, ka esat vislabākās mammas. Bet vislabāk apzinās tie, kuriem jūs esat mammas. Tikai viņi to var izbaudīt un pilnībā novērtēt. Tādēļ, lai cik grūti dažreiz būt par mammu (un mēs ticam, ka tas šinī Pasaulē ir pats grūtākais, bet skaistākais uzdevums), bet redzot sava darba rezultātu savos bērnos, mēs varam sev pateikt kādu labu vārdu – par to labo, ko mēs redzam savos bērnos. Bet nešaustīt sevi par to, ka veļa nav izmazgāta, pusdienās tiek pasniegtas sviestmaizes vai bērns nobrāzis celi. Kamēr vien bērns saņem mammas mīlestību – ziniet – jūs esat pašas labākās mammas!

Uzvarētāju izraudzīties nebija viegli, jo no visām atbildēm jūtama mammu mīlestība un mēs, ja vien varētu, par uzvarētājām pasludinātu visu atbilžu autores. Tomēr noteikumi paliek noteikumi un bija jāizvēlas tikai viena atbilde. Atbilde ir īsa, bet ļoti kodolīga un varētu būt katras mammas moto gan dzīves priecīgajos, gan grūtajos brīžos. Ja mums būtu bijusi iespēja piedalīties šajā konkursā, tad mūsu atbildes būtu ļoti līdzīgas :)
Uzvaretāja ir twitter lietotāja @Baha_ziedi. Apsveicam!
@Baha_ziedi: “Tāpēc, ka bērni mani ir izvēlējušies. :)”

Apkopojām arī pārējas atbildes un atbilžu labākās vietas:

Kristīne: “Tāpēc, ka es attiecos pret saviem bērniem kā pret Dieva dāvanu, vedu viņus pie Viņa, dodot garīgās zināšanas.”

Evija: “tapec, ka mans berns vienmer smaida ka pavasara saulite pat tad, kad lauka negaiss traks, jo sirdi majo milestiba.”

Līga: “Esmu vislabākā mamma savai meitiņai tāpēc, ka viņa izvēlējās tieši mani par savu mammu, tāpēc, ka mēs viena otru mīlam no visas sirds.”

Nadina: “Esmu labākā,jo-esmu vienā eksemplārā!Un nekādi pakaļdarinājumi,neaizvietos bērnam mammu!Labākā jo mīlu savus bērnus,gādāju,lai viss viņiem pietiktu-Uzmanība,mīlestība,pieklājība!Un protams viss nepiecieshamais”

brizga: “Es esmu vislabākā mamma tāpēc, ka sliktai mammai nebūtu atsūtīti trīs tik izcili bērni :) (..)”

kasandra: “(..) meitiņas dzīvesprieka uzplaiksnījuma, nevis pašas rūpju brīžos es jūtos kā vislabākā mamma!”

prickle: “(..) Nav neviena stunda, kad nedomāju par mazītiņo radībiņu manī, ikvienu dienu ne tikai ar plaukstu noglāstu punci, bet samīļoju mazumiņu ar savām vissiltākajām domām. Vai tad labas domas nav galvenais faktors, lai kļūtu par lielisku māmiņu? (..)”

megalauks: “(..) man ir vislabākie bērni pasaulē, un kad man nav laika, bet puika grib samīļoties n-to reizi dienā, es sev saku, nu, ka noliec to katliņu vai slotu, vai māsu galu galā, jo zini, zini, zini, taču, ka 15 gadu vecumā samīļoties vairs nenāks (..)”

Rasmīte: “(..)Es paskatijos uz savu mazo, palaidnigo puisiti un sapratu, ka vins ir laimiigs!!! Tas bija kaa trieciens no debesiim, apzina, ka viss ir pareizi, ka tas kam patiesibaa ir vislielaakaa noziime,ka tas notiek :) (..) Es nebutu ne uz pusi tik laba mamma, ja mes ar viiru nebutu superiiga komanda mazula audzinasanaa un miileesanaa :) (..)”

Liene: “Vislabākā mamma esmu savai 1,6 gadus vecajai meitiņai, jo veltu viņai pēc iespējas vairāk uzmanību dienas lielajā steigā,kopā darbojamies, smejamies (..)”

Evija: "Gribas ticēt,ka pēc pāris gadiem manam dēlam būs ieaudzināta mīlestība un cieņa pret cilvēkiem un dabu,un tad es droši varēšu teikt,ka esmu vislabākā mamma pasaulē."

Vēlreiz liels paldies par jūsu atbildēm! Lai jūsu bērnu smaidi ir kā balva par to, ka esat mammas, labas mammas!
Un paldies mūsu partneriem, salonam "HairRiga" par brīnišķīgo sarūpēto balvu! "HairRiga" jaunā mājaslapa jau arī ir pieejama - www.hairriga.com


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru