http://www.pinkpoppy.lv

otrdiena, 2011. gada 3. maijs

Uzmanību - Māmiņdienas konkurss!!!

Izsludinām konkursu par godu Māmiņdienai!

Māmiņas, ir pienācis laiks pateikt kādu labu vārdu pašām sev. Tāpēc mēs Tev jautājam - "Kāpēc Tu esi vislabākā mamma?" Atbildi raksti šī ieraksta komentāros - vari brīvi izpausties, rakstīt dzejā, uzrakstīt kādu stāstiņu vai kā citādi apliecināt to, ka Tu esi vislabākā mamma:)
Atbildes pieņemsim līdz šīs nedēļas beigām - 8. maijam! Konkurss tiks izsludināts arī twitter - http://twitter.com/#!/PinkPoppy_lv un draugiem.lv - http://www.draugiem.lv/pinkpoppy/  Jums ir iespēja izvēlēties, kur ierakstīt savu atbildi:) Konkursa uzvarētāju paziņosim 9. maijā. Uzvarētāju noteiksim mēs - Pink Poppy radošā komanda, izvēloties mūsuprāt vislabāko atbildi:)
Konkursā nedrīkst piedalīties i-veikaliņa http://www.pinkpoppy.lv un salona "Hair Riga" darbinieki.

Par balvu -
Sievišķīgo balvu sarūpējuši mūsu partneri - skaistumkopšanas salons "Hair Riga". Tā ir dāvanu karte manikīram un roku masāžai. Lieliska iespēja palutināt sevi un uzticēt savas rokas un nagus profesionālim.

Sīkāk par "Hair Riga" piedāvājumiem lasiet un sekojiet lapā - http://www.draugiem.lv/hairriga/
"Hair Riga" ir augstas klases skaistumkopšanas salons, kas piedāvā friezieru, kosmetologu un nagu kopšanas speciālistu pakalpojumus sievietēm, vīriešiem un arī bērniem. Par mazajiem klientiem ir padomāts īpaši - izveidots interesants bērnu stūrītis, lai matu griešanas process būtu aizraujošs.
Salons "Hair Riga" atrodas ērti pieejamā vietā - tirdzniecības centrā Olimpia.

6 komentāri:

  1. Es esmu vislabākā mamma tāpēc, ka sliktai mammai nebūtu atsūtīti trīs tik izcili bērni :) Vēl es esmu laba mamma tāpēc, ka trīsgadīgais tad, kad es esmu bēdīga, atnāk pie manis un saka - es tevi sabučošu, lai tu neesi bēdīga. Un vēl es esmu laba tāpēc, ka reizēm aizeju prom no mājas uz pāris stundām un atgriežos ar jauniem spēkiem.

    AtbildētDzēst
  2. Godīgi sakot, šķiet, vieglāk būtu atbildēt uz jautājumu, kāpēc zemeslode griežas, nevis – kāpēc es esmu vislabākā mamma?
    Uzreiz gan jāatzīst, ka neesmu un nekad nebūšu paraugmāte, taču brīžos, kad redzu savu mazo meitu aizrautīgi smejamies, līdz pēdējai vīlei slapjai bradājot pa nesen nolijuša lietus peļķēm, līdz ausīm nomūrējoties baltai ar tikko pirktu saldējumu vai spoguļa priekšā tīksminoties par mammas augstpapēžu kurpēs ieautajām kājiņām, nepārprotami ir skaidrs, ka man ir vismīļākais cilvēkbērns pasaulē. Un tieši šādos meitiņas dzīvesprieka uzplaiksnījuma, nevis pašas rūpju brīžos es jūtos kā vislabākā mamma!
    Manas meitas smaids ir augstākās pakāpes Trīszvaigžņu ordenis, kas man dots uz visu mūžu un ko cenšos nest pēc labākās sirdsapziņas.

    AtbildētDzēst
  3. Pašam par sevi atbildēt ir visgrūtāk. Vieglāk jau tomēr, ka citi pasaka kādu labu vārdiņu. Bet ziniet, ko esmu secinājusi? Tie, kuriem sev grūti atzīt, ka ir labs – tie arī ir visbrīnišķīgākie. Gaidu savu pirmdzimto un, protams, esmu iedomājusies, ka būšu vislabākā mamma. Kura gan tā nav sev teikusi? Taču kad mazais cilvēciņš ierodas pasaulē, sākam sevi šaustīt, ka es taču nedaru tā un nedaru tā, kā biju sapņojusi. Esmu slikta mamma! Nē, tā taču nav iespējams. Tie ir sapņi! Realitātē cilvēki ne tikai smej, rotaļājas, dzied un ēd, bet arī slimo, raud, bēdājas. Galvenais šādos brīžos darīt to, kas ir iespējams – to, ko spēju es. Šobrīd es kā topošā māmiņa ļoti satraucos, vai ar maziņo puncī viss kārtībā. Un tas jau ir galvenais noteicējs. Ikviena mamma = RAIZES par savu bērniņu. Nav neviena stunda, kad nedomāju par mazītiņo radībiņu manī, ikvienu dienu ne tikai ar plaukstu noglāstu punci, bet samīļoju mazumiņu ar savām vissiltākajām domām. Vai tad labas domas nav galvenais faktors, lai kļūtu par lielisku māmiņu? Un tādas esam mēs visas. Galvenais kādreiz jāuzsit arī sev uz pleca un tas jāatgādina. Kā Diāna Zande teikusi: „Ideāli vecāki ir tie, kas necenšas būt ideāli.” Tik trāpīgi vārdi. Nav katru dienu jādomā, vai esmu labs. Galvenais būt līdzās, raizēties (jo neraizēties mēs neprotam) un rūpēties. Viss! :)

    AtbildētDzēst
  4. Katra mamma ir vislabākā, mēs to visas zinām, un es esmu ļoti laba mamma gan tad, kad aurodama metu visas visu izmētātās drēbes un mantas atkritumu spainī(tā uzmanīgi, lai vēlāk varu izvilkt), gan tad, kad līdz trijiem naktī tamborēju pirkstainus(!) cimdus trīsgadnieka lāču kostīmam (ak velna vecmāmiņa, kāda joda pēc? :D)
    Bet viss ir otrādāk - man ir vislabākie bērni pasaulē, un kad man nav laika, bet puika grib samīļoties n-to reizi dienā, es sev saku, nu, ka noliec to katliņu vai slotu, vai māsu galu galā, jo zini, zini, zini, taču, ka 15 gadu vecumā samīļoties vairs nenāks, un vispār būs daudz savu darīšanu. Visām mammām novēlu - esiet priecīgas kopā ar saviem bērniem, un esiet priecīgas, kad tieciet uz brīdi vaļā no bērniem! (Un pēc pāris stundiņas jau nemiers, un gribās pie viņiem atpakaļ :) ) Priecīgu vasaru visiem!

    AtbildētDzēst
  5. Nu, re! Ea neesmu vieniigaa - arii es nezinu vai esmu vislabaakaa mamma, to var redzet no malas skatoties. :) Patiesiibaa nesen atklaju parsteidzosu faktu!!! Es paskatijos uz savu mazo, palaidnigo puisiti un sapratu, ka vins ir laimiigs!!! Tas bija kaa trieciens no debesiim, apzina, ka viss ir pareizi, ka tas kam patiesibaa ir vislielaakaa noziime,ka tas notiek :) Redzeet cik aizrautigi Niks peta savu mantu kasti, izvelas tiikamaako un dzivojas ar to savaa nodabaa. Tad pacelj skatienu,lai nokontroletu vai mamma/tetis ir ''ekranaa'' un var speleties talak :) Seko uz virtuvi,lai palidzetu darit mazos darbinus - slaucit gridu, iemest kadu papiru miskaste, notirit savu galdinu, vins ir tik mazs, bet jau atdarina mus un priecajas par to! Katru vakaru liek musu sirdiim miilestiibaa saznaugties, skandinadams savus dzirkstosos, lipiigos maza berna smieklinus :)
    Katru riitu mani ar bucu pavada uz darbu, parada ''attaa, attaa'', jo zina, ka vakaraa busu maajas, lai mes varetu kopaa speleties un maaciities dazadas dziesminas. Manam delinam ir tikai pusotrs gads, bet man skiet, ka vins ir pats jaukakais un milakais berns uz pasaules :) Un vel man ir loti veicies, jo Nika tetis katru dienu pavada ar vinu kopaa, darot dazadas ''dzeku'' lietas :D Tets ir vienkarsi superiigs! Es nebutu ne uz pusi tik laba mamma, ja mes ar viiru nebutu superiiga komanda mazula audzinasanaa un miileesanaa :) Tas ir baigi forsi un taa ir vislielaakaa daavana uz kadu es vien varu ceret!!!

    Paldies, ka rikojat sadu konkursu, jo tas liek koncentreetaa veidaa saorganizet domas par so situaciju - vaies esmu laba mamma? Vispar izskataas, ka tiiri taa neko :D Ja mazulis ir laimigs, tad es neko vairak pat negribu veleties :*

    AtbildētDzēst
  6. Vislabākā mamma esmu savai 1,6 gadus vecajai meitiņai, jo veltu viņai pēc iespējas vairāk uzmanību dienas lielajā steigā,kopā darbojamies, smejamies - nav dienu bez mazās lieliskajiem smiekliem, kas mājā ienes daudz pozitīvās enerģijas. mēs ar tēti esam vismīļākie savam gaidītajam dārgumam, jo meita to pierāda ar bučām un apskāvieniem, smiekliem un darbiem...un kā meita saka - "Mammī mīļa, mīļa"...Mēs katrs varam saviem bērniem būt vislieliskākie vecāki, ja no sirsniņas to gribam!

    AtbildētDzēst